tisdag 10 maj 2011

Alla med

Nu är det dags för tryck av kartan. 70 trädgårdar och företag blev det som ville vara med i år och jag är helt säker på att det kommer att bli fler och fler.
Kartan kommer att finnas på Västragård, men ni som är med i Trädgårdsrundan kan hämta några stycken där och ha dela ut i er trädgård. Vi kommer även att hänvisa till att man kan skriva ut den själv i A3 format från hemsidan. Kartan kommer däremot inte att finnas på turistbyråerna. Vi har ingen möjlighet att distribuera den till dem och koncentrerar oss istället på att sprida den via våra bidragsgivare och deltagare. Vi ska verkligen göra vårt bästa för att besökare och deltagare ska tycka om upplägget och till nästa år utöka med nya idéer. Tv-lokal har hört av sig till mig och kommer troligen att ringa runt till flera av de medverkande för att göra inslag. Jag tror också att tidningarna kommer att vara lite på hugget den närmaste tiden. Är det några frågor så maila gärna in dem till mig. Jag kan inte alltid svara i telefon eftersom jag arbetar dagtid, men jag försöker att beta av mailen var morgon och kväll.
Glöm inte att se till att ni har vattenkanna att hänga upp hemma och planera redan nu för hur besökare ska kunna parkera utan att störa för mycket. Det kan vara vits att informera ev. grannar om er medverkan så att helgen inte kommer som en överraskning för dem. Jag återkommer med mer information när det närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar